رویکرد مشتری مداری یک سازمان برای کسب موفقیت، باید همگام با نیازهای در حال تغییر مشتریانش توسعه پیدا کند و برای رفع نیاز های آن ها، پویاتر از رقبایش عمل کند. حقایقی چونهزینه جذب یک مشتری بین 5 تا 11 برابر نگه داری یک مشتری قدیمی است. یا ”98 درصد مشتریان ناراضی بدون این که شکایتی داشته باشند به سمت رقبا می روند.، مدیریت را مجبور به بازنگری در مأموریت و اهداف سازمان و توجه بیشتر به آموزش مشتری مداری در سازمان می کند. مقاله زیر اهمیت این موضوع را به روشنی تفصیل .




اینجا همه چی هست مشتری ,مداری ,رویکرد ,سازمان ,کند ,یک ,مشتری مداری ,رویکرد مشتری ,یک مشتری ,مجبور به ,به بازنگری ,رویکرد مشتری مداریمنبع

پروژه تدوين الگوي انتقال تجاري دانش و الزامات كارآفريني دانشگاهي

پرسشنامه بومی ظرفیت جذب دانش

کارت ویزیت دندان پزشکی (شماره 3)

آریشگاه

دستگاه منگنه کوب

فیلم آموزش حرفه ای شطرنج فارسی گشایش فیل

فون کودک از تولد تا یک سالگی تم دریا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهاجرت به کانادا پارکت لمینت تو بهترین خرید رو از ما داشته باش روانشناسی دانلود فایل نماشویی سایت اینترنتی تایم دانستنی ها NINJA GAMES مرکز تعمیرات کالباس بر