رویکرد مشتری مداری یک سازمان برای کسب موفقیت، باید همگام با نیازهای در حال تغییر مشتریانش توسعه پیدا کند و برای رفع نیاز های آن ها، پویاتر از رقبایش عمل کند. حقایقی چونهزینه جذب یک مشتری بین 5 تا 11 برابر نگه داری یک مشتری قدیمی است. یا ”98 درصد مشتریان ناراضی بدون این که شکایتی داشته باشند به سمت رقبا می روند.، مدیریت را مجبور به بازنگری در مأموریت و اهداف سازمان و توجه بیشتر به آموزش مشتری مداری در سازمان می کند. مقاله زیر اهمیت این موضوع را به روشنی تفصیل .




اینجا همه چی هست مشتری ,مداری ,رویکرد ,سازمان ,کند ,یک ,مشتری مداری ,رویکرد مشتری ,یک مشتری ,مجبور به ,به بازنگری ,رویکرد مشتری مداریمنبع

پروژه تدوين الگوي انتقال تجاري دانش و الزامات كارآفريني دانشگاهي

پرسشنامه بومی ظرفیت جذب دانش

کارت ویزیت دندان پزشکی (شماره 3)

آریشگاه

دستگاه منگنه کوب

فیلم آموزش حرفه ای شطرنج فارسی گشایش فیل

فون کودک از تولد تا یک سالگی تم دریا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترانه موزیک فروش فلزیاب مورگان5000| 09197977577 فروشگاه تخصصی انگشتر زنانه و دخترانه رنگ ثابت 2020 سفارش انواع کاغذ دیواری کپی ایران Dwaynetbqtq47 zuhause کارتون فن کار تایپ خود را به ما بسپارید Rozblog.Rozblog.com هر چی که بخوای